May. 04, 2013

Publicerat: 2013-05-04 Kl: 20:49:58 | I kategori:


Hello little you! Idag har ingen missat att det regnar, eller hur? Det hindrade inte mig och barnen att ta en promenad till och från stan
Glömde visst nämna att på valborg tog vi en pw till och FRÅN berget. Från var helt klart jobbigast, trots nerför!!

Vi shoppade ett par skor som en fin flicka tog med sig från birsta till stan åt mig, uppskattades otrolig mycket! Svarta björn borg med rosa snören.(bild nedan).

William ramlade häromdagen och regnbyxorna gick sönder så det var bara att köpa ett par nya. Och Thelise föll äntligen(!!) för en morgonrock så hon slipper skaka ihjäl sig efter hon badat.

-

Annars är det helt okej. På tal om att uppskatta det 'lilla' så kommer farmor på besök Imorgon och hjälper mig/oss. Sådana tjänster uppskattas när man faller lite i mående.


Nu ska jag skalla kudden och lägga mig läsa mot näsa med mina favoriter. Som jag förövrigt varit sååå jäkla trött på idag. Det var verkligen första gången jag kände att 'nu får det fan räcka'. Man blir så klart trött på sina barn då och då men vissa gånger blir man riktigt trött.

Alla har rätt till sina åsikter osv men ibland tycker jag vissa ska tänka igenom vad ensamstående innebär. Visst man är väl ensamstående om man har sitt barn varannan vecka lika mycket som när man har 2 barn helt ensam hela jävla tiden. Ja man gör såklart aktiva val och mina barn skulle jag kunna dö för men det är såklart en kamp!:)
iam ramlade häromdagen och regnbyxorna gick sönder så det var bara att köpa ett par nya. Och Thelise föll äntligen(!!) för en morgonrock så hon slipper skaka ihjäl sig efter hon badat.

-

Annars är det helt okej. På tal om att uppskatta det 'lilla' så kommer farmor på besök Imorgon och hjälper mig/oss. Sådana tjänster uppskattas när man faller lite i mående.


Nu ska jag skalla kudden och lägga mig näsa mot näsa med mina favoriter. Som jag förövrigt varit sååå jäkla trött på idag. Det var verkligen första gången jag kände att 'nu får det fan räcka'. Man blir så klart trött på sina barn då och då men vissa gånger blir man riktigt trött.

Alla har rätt till sina åsikter osv men ibland tycker jag vissa ska tänka igenom vad ensamstående innebär. Visst man är väl ensamstående om man har sitt barn varannan vecka lika mycket som när man har 2 barn helt ensam, hela jävla tiden. Ja man gör såklart aktiva val men det är jobbigt att läsa om det.
Men det är klart att mina barn skulle jag kunna dö för men det är såklart en kamp!:)

Pusssss
Pusssss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0