Slö-söndag

Publicerat: 2013-09-01 Kl: 18:34:51 | I kategori: Allmänt


Ja minst sagt.. Känns som klockan är 14 bara. Thelise tog sig en nap vid 16 när maten precis var klar, så jag gissar på att hon blir vaken lite längre än 19:30 idag.. 😉

Blev väckt av telefonen idag, på en söndag kl 8 lixom. Det var polisen som ville fråga hur vi skulle gå vidare med min anmälan som jag gjorde för några månader sen. Eller det kanske var längre sen? Äh jag vet inte, jag sa bara att jag tyckte att det var onödigt att dra igång något nu som inte längre pågår. Jag frågade även varför det tog sån tid men det är ju för att dem har så mycket att göra osv och att 80% av alla anmälningar läggs ner. Man går bara vidare med dem man "vet" att det kommer att bli en fällande dom.

Aja onödig fakta men just nu har jag så mycket jag måste fixa så jag vet varken in eller ut. Och när det blir såhär mycket då blir jag handlingsförlamad..

Igår var vi hos Lotta, barnens farmor och hälsade på :) Tack för en mycket trevlig kväll!

Ta hand om varandra 💕

Bjuder på en godis-puss 😘


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför har du tagit de 12stegen?

Svar: Det har jag inte? Vart fick du det ifrån?
evelina

2013-09-04 @ 16:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0