Hemkommen

Publicerat: 2014-04-25 Kl: 16:33:00 | I kategori: Allmänt


pJag skrev ett långt inlägg igår men jag såg nu att det inte vart publicera. :\ Åkte hem igår och älsklingen följde med 💕 Det gjorde allt så mycket bra!
-
Det är lite komiskt att jag skrev för ett tag sen att jag vill hitta en som jag vill bli kär i för när våren och solen kommer fram så blir man ju helt lyrisk. Men som sagt, allt sker när man minst anar det.:)
-
 Nu ligger vi vid ån och dricker en cider i solen och myser. Pussas och kramas.:) Mysigare det inte bli!
-
Barnledig ihelgen så jag vet inte riktigt vad som händer, kanske man ska gå ut en sväng? Det var ju typ 2 år sen jag var ute.
-
Nu ska vi fortsätta mysa.:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0