Mörker

Publicerat: 2014-04-04 Kl: 10:28:39 | I kategori: Allmänt


Just nu är det bara gnäll från mig och det mesta är bajs. Det är ju så med livet givetvis, det går upp och ner. Men har man redan sin ångest och depression att jobba med kan jag tycka att det räcker nog men så är det icke! Det kommer så klart ljusare dagar men så känns det inte när man är mitt uppe i det.

Men idag kommer besök från sthlm och det är något som kommer få mig att må tusen ggr bättre! Jag var ju nere förr förra helgen men ändå känns det som det var en evighet sen men så är det ju när man saknar och längtar efter någon 😄

Thelise fyllde ju 4 år nu i söndags så hon är nu mera klassad som stor tjej enligt henne men för mig är hon ändå min lilla bäbis! På tal om henne så skall hon på 4års kontroll den 11 och jag fick en smärre chock när jag såg vad det var för frågor man skulle fylla i. Allt från vad hon stoppar i munnen till konsistensen på det som kommer ur bak typ. Lite komiskt men men :)

Nu ska jag träffa min underbara psykolog och efter de ska jag hämta barnen och fika med dem innan jag ska lämna dem hos min syster över helgen.

Är helt hundra på att helgen kommer bli riktigt bra!:)

Önskar alla vänner och ovänner en mycket trevlig helg ;) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0