habiliteringen

Publicerat: 2014-02-13 Kl: 09:21:58 | I kategori: Allmänt


Nu sitter vi på bussen på väg upp till habiliteringen, William är orolig och nervös i vanlig ordning men det brukar släppa när han fått lugnande.. Jag lider med honom och tycker synd om han, det är lixom botox rätt in i muskeln på två ställen så jag kan samtidigt inte säga "det gör inte ont" heller. Ni kan ju bara tänka er, måste göra ont som satan!

Men han är tapper min pojk! Det blir gips denna gång eftersom han sluppit det de två senaste gångerna men själv tycker jag att det är bättre än att böka på med alla dessa skenor. Fast i slask och snö är det såklart jobbigt eftersom han inte kan ha vanliga skor. Oså ska det bråkas om skoltaxi med snål kommun men jag brukar ju få min vilja igenom så det blir nog bra med det också :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0