tjohej

Publicerat: 2014-03-14 Kl: 00:59:20 | I kategori: Allmänt


Hej vänner och ovänner, hoppas att ni mår bra. :)
 
Oj, jag kan inte minnas senast jag satt vid datorn och skrev ett inlägg.:) Jag har så mycket jag kan vill skriva men jag är för trött och det är svårt med naglarna. :) Längtar jätte mycket till den 19 för då ska jag först få göra mina ögonftansar(skulle verkligen behöva en ögon undersökning)
 
Ville mest berätta att min flicka löper för första gången och hon bryr sig inte om trosorna vilket jag tog förgivet att hon skulle göra. Men det känns jätte roligt än så länge!! haha ;)
 
Jag köpte ju en jätte fin smidig vagn som jag verkligen älskade men ena hjulet krånglar. Men jag fick ge tillbaka den till köparen och fick pengarna tillbaka och det tycker jag var en schysst ärlig affär och att jag fick lämna tillbaka den var ju hur snällt som helst!!
 
Nä jag ger er ett större uppdatering imorgon! :)
 
Ha det gott, älska varandra. Se inte ner på folk även fast de kanske inte är de bästa! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0